6.8.06

Ενα χειροκρότημα για την ορχήsssτρα μαsss!

Χτες πήγαμε στα μπουζούκια! Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει μια φορά το χρόνο περίπου. Δε μου αρέσουν τα μπουζούκια όπως στον περισσότερο κόσμο - να πιω, να χορέψω, να κάνω καμάκι. Μου αρέσει η ατμόσφαιρα, τα φώτα, τα γραφικά καραγκιοζιλίκια του κάθε χορογράφου. Έτσι, κουβαλάω και τη μηχανή σε τέτοιες περιπτώσεις, κυρίως για λόγους "ασφάλειας", κάτι που πολλές φορές φαίνεται πολύ σπαστικό και ξενέρωτο, ακόμα και σε μένα, αλλά αυτή τη φορά διασκέδασα πραγματικά.

Πήγαμε λοιπόν στα Μαμούνια Live: Βαλάντης, αρχισκύλαρχος Πάολα Φωκά και αρκετές ανθυποκαλλιτέχνιδες με απαίσιες φωνές αλλά εκπάγλου εμφανίσεως.

Ορίστε λοιπόν φωτογραφίες από τα μπουζούκια... ο άθλιος ο κάγκουρας ο μαιτρ που ήταν πάνω από το τραπέζι μας μου απαγόρευσε (!) να βγάζω φωτογραφίες στην πίστα... ποιόν;! Τις τραγουδίστριες στ' διαλογής; Μη δημοσιεύσω τίποτα στην Espresso;! Ε ρε όλο προβλήματα αυτή η μηχανή...



Να και η αρχισκύλαρχος Πάολα Φωκά στο καλό προφίλ της...





Σήμερα το πρωί ξύπνησα στη μία, πήρα τα βιβλία και πήγα στο Friday's να διαβάσω. Νέκρα, όση βαβούρα χρειάζεται, καλή ατμόσφαιρα... διάβασα καλά σήμερα. Θα το επαναλάβω το διάβασμα σε καφετέρια, δεν μπορώ να χάνω ώρα και τη διάθεσή μου στο σπίτι...

Εφυγε και αυτό το ΣΚ... παρόλο που δεν έκανα πολλά πράγματα και η Κυριακή αναλώθηκε σε έναν καφέ μετά το διάβασμα και μια ταινία, τα πάντα είναι πολύ ήρεμα γύρω... η Χαλκιδική λογικά βούλιαξε και αυτό το ΣΚ, και όλη την εβδομάδα τα beach bar θα σφύζουν από ζωή από τις "trendy φατσούλες της πόλης". Και μετά δεκαπενταύγουστος... μια ημερομηνία που ουσιαστικά είναι το μέσον του καλοκαιριού (τουλάχιστον για τους μη εργαζόμενους), αλλά σέρνει μαζί του συνήθως και το "αντε καλό χειμώνα τώρα", λες και το καλοκαίρι είναι όλο και όλο ο Ιούλιος της προσμονής της άδειας και οι 10 ημέρες του Αυγούστου στις οποίες καταναλώνεται η άδεια.

Αύριο στη δουλεια θα είμαστε 3 άτομα όλα και όλα από το τμήμα περιβάλλοντος... θα είναι ήρεμα και χαλαρά ελπίζω. Αν φυσικά δεν αποφασίσει κάποιος πελάτης ότι "καίγεται" Αυγουστιάτικα για αναλύσεις στις ζωοτροφές του...

3 σχόλια:

Anti-Christos είπε...

Αυτό το 'εκπάγλου εμφανίσεως' μου άρεσε πολύ ! :)

Dimitris είπε...

Εμένα μου άρεσε το 'ανθυποκαλλιτέχνιδες' χαχα...Αντε, και καλό χειμώνα τώρα ;)

Compiler είπε...

Εμένα δε μου άρεσε τίποτα! Εδώ στις Μεγάλες Βρετανίες δεν έχουμε τέτοια σόου και ζηλεεεεεύωωωωωωω!