24.5.08

Η μητέρα όλων των μαχών

Μία ώρα πριν ξεκινήσει η φετινή Eurovision και αναμένοντας τον κόσμο στο μπαλκόνι μου, κάθομαι μπροστά στον laptop και αναρρωτιέμαι πού να ποντάρω τα λεφτά μου...

Οι Τούρκοι, οι Γάλλοι και οι Βρετανοί μου αρέσουν, αλλά δεν έχουν ελπίδα. Ο Απόλυτος Σοβιετικός Στάρ (ΑΣΣ - окончательная советская звезда) Ντίμα Μπιλάν και η Απόλυτη Ουκρανέζα Σταρ έχουν ελπίδα, αλλά δεν έχουν καλή απόδοση. Έχω μία ελπίδα για την τυφλή Γεωργιανή (ψήφος συμπάθειας) και για την Πορτογαλέζα φάλαινα. Η πλαστική Σουηβή και ο συρφετός με αφήνουν αδιάφορο. Καλομοίρα δεν ψηφίζω - αν και ίσως την υποστηρίξω για το τοπ 5.

Θα δούμε αύριο. Έχω πολλά σοβαρότερα να γράψω - το πρόσφατο ταξίδι μου στο Ρέντινγκ και τη Σκωτία πριν 2 εβδομάδες. Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη.

2 σχόλια:

Redpill είπε...

Ντροπή και αίσχος!!! Αυτό έχω να πω εγώ. Η φαιδρή συνομοσία δούλεψε άλλη μια φορά για να κλέψει τη νίκη από την αμερικανοθρεμμένη Μπουμπουλίνα-junior. Η προδοσία της ξανθής φυλής δε θα περάσει έτσι...

Σοφία είπε...

Βλέπω δεν τα πήγες άσχημα στις Γιουροβιζιονικές προβλέψεις! Για το Euro τι λες, θα το πάρουμε;