27.8.08

Beverly Hills 90210

"The series that defined a generation" - που λέει και στο λινκ που έχω κάτω, ατςςς σε λέω!

Μα, με τι χαρά αντίκρυσα ένα νωθρό απόγευμα Κυριακής του Ιουλίου την παραπάνω καταχώρηση στο πρόγραμμα της Νόβας! Και ήταν μάλιστα το πιλοτικό επεισόδιο, που τα πάντα ήταν αγνά και αθώα - τα δυο αδέρφια από τα χωράφια της Μινεσότας που μετακομίζουν στα πλούσια προάστια του Χόληγουντ...

Επικές στιγμές, ξαναβλέπω τα επεισόδια που, στα 13 μου, σνόμπαρα - αγνοώντας βέβαια το μέγα καλλιτεχνικό μου σφάλμα, το αισθητικό μου κενό...

Ευτυχώς είμαστε ακόμη στην αρχή, στη 2η (ή 3η;) σεζόν, που ακόμα δεν αρχίσαν οι αλλαξοκωλιές ένεκα της τηλεθεάσεως.

... και σήμερα, τυχαία, βλέπω ότι στις 2 Σεπτεμβρίου (9.02 - με πιάνεις;) στο Αμέρικα, στο κανάλι CW, ξεκινάει μία νέα σειρά:

"90210"
- New drama, old zip code...! Ε σαν την αρπαχτή δεν έχει!

Ομολογώ βέβαια ότι υπάρχει μία αξιοσημείωτη βελτίωση στα ρούχα και στα υποδήματα από το 1990 στο 2008... α, παίζει και ένας μαύρος, στους politically correct καιρούς που ζούμε!

Για τις κοπέλες δεν έχω τίποτε να πω, φαντάζομαι θα είναι εξαίρετες ηθοποιοί, σαν τις προκατόχους τους. Οι οποίες προκάτοχοι Jenny Garth, Tori Spelling και Shannen Doherty εμφανίζονται και στη νέα σειρά, δε γνωρίζω όμως τι κάνουν... (τις σέκση καθηγήτριες, λεεες;)

Πατκώστε εδώ για την επίσημη σελίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: