26.7.06

Χάη λάηφ!

Φέτος το καλοκαίρι δεν έχει διακοπές... μαζεύουμε λεφτά με το Σάκη και το Θέμο για να πάμε τον Οκτώβριο Βαρκελώνη και Μασσαλία. Κανόνισα και τα εισιτήρια με την Alitalia και τα transit σε Μιλάνο (στον πηγαιμό) και στη Ρώμη (στον ερχομό) θα είναι 12ωρα ούτως ώστε να πάμε στο κέντρο για καμιά βόλτα!

Σήμερα που χάζευα στο internet μετά τη δουλειά, είπα να κοιτάξω πόσο πάνε τα τρένα μέχρι Monte Carlo... μια χαρά! 2,5 ώρες μόνο, 57 ευρώ! Μια ημερήσια στο Monte Carlo, ωωωω! Αλλά πρέπει να πάρουμε κοστούμια από το Zara Βαρκελώνης, τιμαί βιοτεχνίας! Δεν εμφανίζεσαι έτσι στο Monte Carlo...!


Να το κλείσω το ρημάδι... πάλι μιάμιση πήγε, αύριο πάλι δουλειά...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το κουλουρι το θες ή να το φαω?

Nisyrios είπε...

Παρατήρησε το σουβέρ από διηθητικό χαρτί!

Anti-Christos είπε...

χα ! έχω να ακούσω για διηθητικό χαρτί απ' την πρώτη γυμνασίου ! Λοιπόν, έχω να δηλώσω, πως η έλλειψη της παρουσίας μου από τις φωτογραφίες σου, )(τόσο εμού όσο και των άλλων παιδιών του foundation course) δηλώνει την αποτυχία μου να στιγματίσω τις χρονιές σου στο Ρέντινγκ στο βαθμό που ήθελα... Παραιτούμαι...

Nisyrios είπε...

Ρε, αφού ξέρεις ότι έχω τόνους φωτογραφίες και από εσένα και από όλους! Απλά είναι σε φιλμ! Σκάναρα μια παρτίδα από το master επ'ευκαιρία του reunion. Αντε, έλα Θεσσαλονίκη να σε φωτογραφίσω, να έχεις φωτογραφίες να δίνεις και στις γκόμενες!

Ανώνυμος είπε...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Ανώνυμος είπε...

Keep up the good work. thnx!
»