3.10.07

Η χαρά του να είσαι χημικός και Έλληνας!

Με αφορμή το σχόλιο του Compiler στο προηγούμενο post, θυμήθηκα ένα αστείο συμβάν που έγινε πριν αρκετά χρόνια...

2ο έτος, εργαστήριο ανόργανης χημείας και είμαστε μαζεμένοι καμιά 7-8 άτομα στα φασματοφωτόμετρα και περιμένουμε ο ένας τον άλλον για να μετρήσουμε. Μεταξύ αυτών και ο nerd της τάξης που το έπαιζε και έξυπνος. Ακολουθεί λοιπόν ο επόμενος διάλογος...

- Γιάννη, μια που περιμένουμε να σου κάνω ένα κουίζ;
- Και γιατί όχι, ρώτα.
- Πες μου, πόσους άνθρακες έχει το εικοσάνιο (eicosane);
- Ε, είκοσι...
- Αντε ρε, μπράβο, το βρήκες! Και τώρα κάτι άλλο... πες μου, ποιο στοιχείο σημαίνει στα ελληνικά "γεννάει νερό".
- Το υδρογόνο (hydrogen)! Μάρκους, μη με ρωτάς τέτοιες ερωτήσεις, είμαι Έλληνας, θυμάσαι;
- Σωστά. Κάτι άλλο τότε... ποιου υγρού το όνομα σημαίνει στα ελληνικά "λάδι από πέτρα"
- Το πετρέλαιο (petroleum)! Είμαι Έλληνας σου είπα!
- Δηλαδή τα ξέρεις όλα αυτά;
- Τα ελληνικά δεν είναι σαν τα λατινικά, τα χρησιμοποιούμε κανονικά ακόμη και σήμερα...
- Ε τότε θα σε ρωτήσω κάτι πιο δύσκολο... ποιο στοιχείο ονομάζεται στα λατινικά "hydrargyrum";
- ...

4 σχόλια:

Anti-Christos είπε...

:D

Compiler είπε...

Όταν πέρασα από Interview για τη δουλειά που έχω τώρα με ρώτησαν το εξής:

-Do you know what synchronous and Asynchronous means?

Αφού τους απάντησα λέγοντας: "The etymology of these words and concepts is quite easy to me", μου είπαν:

-I am really surprised you know what etymology means!

Catch the egg and mow it!!

Τασος SKG είπε...

ΓΙΑΝΝΗ, ΑΥΤΟ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΝΕΚΔΟΤΟ, ΠΟΛΥ ΦΛΩΡΟ ΤΟΝ ΚΟΒΩ ΤΟ ΜΑΡΚΟΥΣ!!
ΠΟΛΥ ΓΕΛΑΣΑ!!!!!!!!
:-)
ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΜΠΛΟΓΚΟΠΑΡΕΑ
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΣΤ ΣΟΥ, ΕΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΘΑ ΕΠΑΝΕΡΘΩ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ...........
ΧΑΙΡΕΤΩΩΩΩΩ

Σοφία είπε...

Τέλειο!!!!!

Μου κάνουν κι εμένα κάτι τέτοια "κουίζ" στη δουλειά και γελάμε πάρα πολύ (εγώ κυρίως δηλαδή, οι άλλοι μένουν με ανοιχτό το στόμα μπροστά στην υπέρτατη εξυπνάδα μου).