12.12.06

Ντροπή και αίσχος...

Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από το φιλοθεάμον κοινό που τιμά αυτό το blog καθημερινώς, αλλά βλέπει το ίδιο post εδώ και 2 μήνες... θα αυτομαστιγωθώ και θα αυτοεξοριστώ στο όρος Σινά για να μάθω. Οι λόγοι για την απραξία μου είναι οι εξής:

α) Λόγω της βλακείας του ΟΤΕ, αυτήν την στιγμή έχω μείνει χωρίς ADSL, οπότε έχω γυρίσει στη λίθινη εποχή της dialup... αν η ανάγνωση των email είναι κόπος, πόσο μάλλον το ανέβασμα φωτογραφιών...

β) Μετά το ταξίδι εντατικοποιήθηκε κάπως το διάβασμα για τον ΑΣΕΠ... όχι ότι δε μου μένει πλέον χρόνος, αλλά δε μου μένει ιδιαίτερη διάθεση για δημιουργικές ασχολίες.

Επεξεργάζομαι ένα post εδώ και μέρες στο μυαλό μου - θα κάτσω και θα το γράψω σύντομα. Και αυτό δεν είναι υπόσχεση, είναι δέσμευση.

6 σχόλια:

Redpill είπε...

Άσε τα σάπια Νισύριε. Απλά καθυστερείς γιατί θέλεις να κάνεις το σουπερ-ντούπερ ποστ για να τη βγείς στα δικά μου υπέρ-σούπερ-διπλο-ντούπερ ποστ.
Όλα τ'άλλα τα ακούω βερεσέ.

sgoubaki είπε...

nisirie, afou to epeksergazesai pou to epeksergazesai top post sou
de baseis kai tipota apo basikes enoies xhmeias, mpas kai perasoume to mathima....

Nisyrios είπε...

Βάση + οξύ -> άλας + νερό...

Βάση = NaOH, KOH, Mg(OH)2...

Τι άλλες βάσεις χρειάζεσαι;

Το ποστ μου αγαπητέ Μίλτο δεν θα είναι ένα απλό υπερσουπερδιπλοντούπερ ποστ! Θα είναι μια γροθιά στο κατεστημένο! Μέχρι και το Star θα το μεταδώσει στο Δελτίο Ειδήσεών του... μη σου πω και η Oprah...

sgoubaki είπε...

aaa eimai poly xaroumeni giati to proto to iksera...
to ti alles baseis xreiazomai asto ....
baseis sto mathima tis xhmeias
alla pistepse me thelei poly poly douleia..de thelo na sou anatheso ayto dyskolo ergo....

Redpill είπε...

Αγαπητέ Ιωάννη, για άλλη μια φορά έρχεσαι 2ος και καταϊδρωμένος.
Τί να το κάνω αν το ποστ σου το δείξει το STAR. Εδώ την πτυχιακή μου την έκανε εκπομπή ολόκληρο ΜEGA και ολόκληρος Τσίμας...
I rest my case.

Nisyrios είπε...

...και τι να κλάσει το Mega και ο Τσίμας μπρος στο Star και στη Λαμπίρη...;