30.1.07

Ω καιροί ω ήθη

(ο τίτλος είναι εμπνευσμένος από την πρώτη αντίδραση του Μίλτου στη φωτογραφία)

Τον τελευταίο καιρό γυρνάω από τη δουλειά μου στη Σίνδο με το τρένο - είναι φτηνό, πιο γρήγορο από το αυτοκίνητο και ξεκούραστο. Περιμένοντας το τρένο χαζεύω τα συνθήματα στους τοίχους - κάποια γράφουν και ημερομηνίες από το 2000, γιατί ο σταθμός της Σίνδου έχει ελάχιστη κίνηση και μάλλον και ελάχιστα κονδύλια.

Και τι περιμένω να δω γραμμένο στους τοίχους; PAOK GATE 4; ΓΑΥΡΟΙ ΓΑΜ**** Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ και τέτοια; ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ; ΟΧΙ!

SKATE - Avril Lavigne!
Πού βαδίζει η νεολαία μας;! Βρωμίζουν που βρωμίζουν τους τοίχους, γιατί γράφουν φλωριές;;;

Διάβασα και το εξής, αλλά δε το φωτογράφισα: Βαγγέλη μου είσαι γκαβλάκι!

Τελειώνω με μια μαντινάδα...

1 σχόλιο:

Compiler είπε...

Και ένα από μένα:

Εγώ για την αγάπη σου,
κάνω και χαρακίρι,
γι' αυτό και συ κοπέλα μου,
μη μου χαλάς χατήρι.

Έτσι για να σταματήσουν οι φλωριές και να γίνουμε λίγο σκληροπυρηνικοί