Μόνος, ναι, και γιατί όχι; Η άδειά μου ήταν τώρα, κανείς άλλος δεν είχε άδεια και κανείς άλλος δεν έχει μοτοσυκλέτα. Γιατί να μην το δοκιμάσω;
Διάβασα ό,τι μπόρεσα να βρω σχετικά με τέτοια ταξίδια στο moto.gr, τα βαλιτσάκια γεμίστηκαν 2 μέρες πριν φύγω, προσπαθώντας να προβλέψω να πάρω μαζί μου ό,τι χρειαστεί. Το δεξί ήταν τα προσωπικά μου πράγματα, το αριστερό ο εξοπλισμός του κάμπινγκ. Το μόνο που δεν είχα αποφασίσει ήταν η διαδρομή...
Κατέβηκα καταρχήν στον Άρη στην Αθήνα για 3 ημέρες και μετά θα κατέβαινα ακόμη πιο κάτω, στη Μάνη. Η μεγαλύτερη διαδρομή που είχα κάνει μέχρι το προηγούμενο Σαββατοκύριακο ήταν μέχρι την Τριστινίκα, στα 135 χλμ!
Όπως είχα προβλέψει, η οδήγηση στην εθνική είναι αφόρητα βαρετή... σταματούσα κάθε 80 χλμ όπου νά'ναι γιατί αφενός πιανόταν ο κώλος μου, αφετέρου διψούσα συνέχεια!
Οι αυτοκινητόδρομοι έχουν χωριστεί σε κομμάτια και έχουν παραδοθεί σε ιδιώτες για την συντήρηση και εκμετάλευσή τους, οι οποίοι τους έχουν δώσει πολύ trendy ονοματάκια...
- Ο Α1 (Αθηνών-Θεσσαλονίκης) από τον κόμβο με τον Α2 (Εγνατία) μέχρι λίγο πριν το Φονικό Πέταλο του Μαλιακού (ΦΠΜ) ονομάζεται πια "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου".
- Ο Α1 από τις Θερμοπύλες μέχρι το Σχηματάρι ονομάζεται "Νέα Οδός".
- Ο Α7 (Κόρινθος-Τρίπολη) ονομάζεται "Αυτοκινητόδρομος Μωρέα".
- Ο Α8 (Κόρινθος-Πάτρα) ονομάζεται "Ολύμπια Οδός".
Αυτό επίσης σημαίνει ότι έχουν ανοίξει ΟΛΑ τα διόδια... στα πρώτα 250 χλμ είχα πληρώσει 5 φορές από 1 μέχρι 1,90 ευρώ! Πάλι καλά που ήμουν με τη μοτοσυκλέτα...
Στην Αθήνα με τον Άρη είχα τη χαρά να κυκλοφορήσω αφενός μεν πρώτη φορά με δικό μου όχημα καθημερινή στο χάος της πρωτεύουσας, αφετέρου δε πήγαμε στις παραλίες της Αττικής και της Κορινθίας, τις οποίες δεν είχα δει ποτέ.
Στη συνέχεια ήμουν μόνος μου, εγώ και η μηχανή...

Ξεραΐλα, βράχια, ελιές... ο Moreas Motorway (τςς) έσκιζε την Πελοπόννησο στη μέση, μοναδική ένδειξη πολιτισμού στο αφιλόξενο τοπίο, 4 το μεσημέρι, ούτε οι σαύρες έκαναν τον κόπο να βγουν απ'τις τρύπες τους. Άνοιξα το γκάζι και μετρούσα χιλιόμετρα...
Η κατάσταση βελτιώθηκε (;) μετά την Τρίπολη, καθώς ο Α7 γίνεται παλιά εθνική οδός μέχρι την Καλαμάτα. Γραφικότερη και πιο πράσινη η διαδρομή, περισσότερες στροφές (γιούπι!) και περισσότερες οι ευκαιρίες για παρακάμψεις.
Και έτσι έφτασα στην Καλαμάτα! Εκεί με περίμενε η Ηλέκτρα για καφέ, την οποίαν την έστησα 45 λεπτά, αχέμ!


Η συνέχεια ήταν κάπως διαδικαστική, γιατί παρόλο που είχα σκοπό να γυρίσω από Άρτα-Γιάννενα, δεν είχα πολύ κουράγιο και έτσι γύρισα από τον ευθύ δρόμο, Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Πολύ ωραίο το ταξίδι με τη μοτοσυκλέτα! Νοιώθεις κάθε χιλιόμετρο που κάνεις! Και τι ωραία η αλληλεγγύη με τους άλλους μοτοσυκλετιστές! Με χαιρετούσαν στο δρόμο κι εγώ τους χαιρετούσα. Έπιασα και κουβέντα με ένα ζευγάρι μοτοσυκλετιστών στην Ολυμπία που είχαν κατεβεί από τη Σκωτία!
Από την άλλη, τα μέσα του Ιουλίου δεν ενδείκνυνται για τόσο μεγάλες διαδρομές! Η ζέστη είναι τόσο άσχημη που δεν μπορείς ούτε να ντυθείς σωστά, ούτε να ευχαριστηθείς τη διαδρομή. Έχω αποκτήσει το μαύρισμα του μπετατζή, από το μπράτσο και κάτω... οι μπλούζες και οι κάλτσες έσταζαν ιδρώτα κάθε απόγευμα, χάλια...
Παρόλο που είμαι νέος σχετικά αναβάτης, η όλη ιστορία δε μου φάνηκε επικίνδυνη. Εκτός από ένα λάθος φρενάρισμα και ένα χαζό πέσιμο της μηχανής (χωρίς εμένα πάνω) παρατράγουδα δεν υπήρχαν. Ούτε ζήτησε η V-Strom κάτι πέρα από βενζίνη και λίγο λαδάκι στην αλυσίδα. Συνεχίζω να πιστεύω ότι τα άσχημα ατυχήματα γίνονται στις πόλεις, όταν πετάγεται ο κάθε βλάκας και σου λέει "δε σε είδα".
Δυστυχώς, επίσης, ήμουν μόνος. Οι διαδρομές έβγαιναν ευχάριστα, και χωρίς παρέα. Αλλά πόσο πιο ευχάριστες θα ήταν οι στάσεις, η διανυκτέρευση - θα υπήρχε και η διάθεση για κάποια νυχτερινή βόλτα. Και, ενδεχομένως, να καθόμασταν και 1-2 ημέρες παραπάνω. Γιατί, κακά τα ψέματα, βαρέθηκα και επέσπευσα την επιστροφή. Αντί για Σάββατο μεσημέρι ας γύριζα Κυριακή βράδυ, κι ας πήγαινα κατευθείαν στη δουλειά.
Παρόλο που είμαι νέος σχετικά αναβάτης, η όλη ιστορία δε μου φάνηκε επικίνδυνη. Εκτός από ένα λάθος φρενάρισμα και ένα χαζό πέσιμο της μηχανής (χωρίς εμένα πάνω) παρατράγουδα δεν υπήρχαν. Ούτε ζήτησε η V-Strom κάτι πέρα από βενζίνη και λίγο λαδάκι στην αλυσίδα. Συνεχίζω να πιστεύω ότι τα άσχημα ατυχήματα γίνονται στις πόλεις, όταν πετάγεται ο κάθε βλάκας και σου λέει "δε σε είδα".
Δυστυχώς, επίσης, ήμουν μόνος. Οι διαδρομές έβγαιναν ευχάριστα, και χωρίς παρέα. Αλλά πόσο πιο ευχάριστες θα ήταν οι στάσεις, η διανυκτέρευση - θα υπήρχε και η διάθεση για κάποια νυχτερινή βόλτα. Και, ενδεχομένως, να καθόμασταν και 1-2 ημέρες παραπάνω. Γιατί, κακά τα ψέματα, βαρέθηκα και επέσπευσα την επιστροφή. Αντί για Σάββατο μεσημέρι ας γύριζα Κυριακή βράδυ, κι ας πήγαινα κατευθείαν στη δουλειά.
6 σχόλια:
Ti oraio post!Xronia twra thelw na parw mia mixani alla oi sygkyries den me afisan na parw diplwma pera tou agglikou provisional pou krataei 2 xronia.
Pleon peistika oloklhrotika kai elpizw sto epomeno tajidi na er8w kai gw me tin honda mou :P
Με συγκινείς! Βρήκα επιτέλους παρέα με μηχανήηηη!
Το επόμενο ταξίδι σου εύχομαι να είναι ΝΥ - LA ! :) Και θα έρθω κι εγώ μαζί σου, αλλά με αεροπλάνο! :))
Χρίστος
Τέλειο ακούγεται το ταξίδι και εξαιρετικό το ρεπορτάζ! Περισσότερο μου άρεσε ο Απόλλωνας του χιλιάρικου και οι ξενύχτηδες νέοι χαχα!
Σου εύχομαι το επόμενο ταξίδι να είναι με παρέα :-)
@Αντίχριστος: Λες; Και να σταματάμε στα diners και σε φτηνά μοτελ! Είδα στο Discovery σήμερα το Long Way Down, στο οποίο δείχνει το τρελό ταξίδι του Ewan McGregor και ενός φίλου του με μοτοσυκλέτες από τη Σκωτία στο Κέιπ-Τάουν! 20000 χλμ, το είδα και πορώθηκα!
@Σοφία: Ελπίζω μια μέρα σύντομα να κάνω και τη Γαλλική Ριβιέρα όπως εσύ!
Γεια χαρά σε όλη τη παρέα.
Δημοσίευση σχολίου