2.5.07

Βλακειούλες

Εχει πολύ ενδιαφέρον να βλέπεις το τι ψάχνει στο Google ο κόσμος που επισκέπτεται το blog...

...και επειδή είδα ότι κάποιος νεαρός προ-προχθές το απόγευμα έψαχνε εναγωνίως στο Google για "ΦΟΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΕ ΤΟΥΑΛΕΤΑ" και έπεσε στο blog μου, θέλησα να τον βοηθήσω λίγο την επόμενη φορά που θα μας έρθει και έψαξα λίγο γι'αυτόν...

Δε βρήκα κάτι καλύτερο, σόρη! Θα προσπαθήσω να βοηθήσω κάποια μέρα και τα παιδιά που έπεσαν στο blog μου ψάχνοντας τα ακόλουθα...

Μαρία η μουνάρα (την παίζει και αυτήν η Αγγελική Δαλιάνη;;;)
Ελληνικός στρατός gay (φοράνε ροζ τρίγωνο πάνω απ'το επίρραμα)
Φωτογραφίες με μουνάρες (θα προσπαθήσω, I promise!)
Φοτογραφίες εργοστασίων (ε ρε βίτσια!)

Επίσης, για να μη με λέτε ότι έχω στη μπούκα τη Θρασκιά, δημοσιεύω έναν υπότιτλο από την εκπομπή της Δευτέρας, ο οποίος διαπαιδαγωγεί και εκπαιδεύει τη νεολαία, φέρνοντάς την στο σωστό δρόμο...Παρακαλώ τους συντάκτας της εκπομπής να συνεχίσουν στην αυτή θεματολογία!

Οπως παρατηρήσατε, ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΑΜΕ! Το blog απέκτησε επιτέλους, μετά και από λαϊκή απαίτηση, domain! ΩΩΩΩΩΩΩ!!!

http://www.nisyrios.com - προσθέστε το στα bookmarks σας! Εν ευθέτω χρόνω θα υπάρχει αρχικό μενού το οποίο θα σας στέλνει είτε εδώ, στο blog, είτε στο site μου με τις φωτογραφίες (το οποίο έχει να ανανεωθεί από το 2005...)

Ας κάνω και λίγο προπαγάνδα μια που έπιασα και γράφω...

Στην Eurovision φέτος ψηφίζουμε τις ορθόδοξες αδερφές μας από τη Βουλγαρία και τη Ρωσία! Εχω παίξει στοίχημα και προσυλητίζω κόσμο μπας και βγάλω κανένα λεφτό να αγοράσω το μοτοσακό που έχω βάλει στο μάτι. Elitsa Todorova - Voda για τη Βουλγαρία και Serebro - #1 (είναι το νέο, ενισχυμένο βίντεο!) για τη Ρωσία! Προσωπικά, πιστεύω περισσότερο στη Ρώσικη συμμετοχή, αλλά ό,τι και να βγει βγάζω σχεδόν τα ίδια λεφτά! Αν κερδίσω, κερνάω τυροπιτάκι!

Ελενα Τεμνίκοβα, Ολγα Σεριάμπκινα και Μαρίνα Λιζόρκινα... Serebro οεοεοε!!!

Ελίτσα Τοντώροβα οεοεοε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: