17.5.07

Φωτογραφική επιδρομή

Πέρασε η Eurovision, έχασα τα λεφτά μου στη Ρωσία (σνιφ!), έφτασε ο καιρός να επανέλθω με ένα μη-Eurovisionικό φωτογραφικό αφιέρωμα των τελευταίων ημερών. Οχι ότι έλειψε σε κανέναν δηλαδή, αλλά, ε, περπατώ στο δρόμο και βγάζω ό,τι βρω...

Από τη νέα καμπάνια της Triumph (που μου μυρίζει Αγγλία από χιλιόμετρα). Ναι ρε κοπελιά... ο άλλος γυρνάει αργά από τη δουλειά γιατί προφανώς του αρέσει η δουλειά περισσότερο από το σεξ...! Εχει ακόμα μία αφίσα της εταιρίας στους δρόμους. Αν την πετύχω θα τη βγάλω.

Σοβαρά τώρα... δεν είναι πολύ εντυπωσιακό πράγμα τα αεροδρόμια;!

Αχ... σε τι κόσμο θα παραδώσουμε τα παιδιά μας Νίκο Τσιαμτσίκα;!

Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, ο υπότιτλος αναφέρεται στον τηλεθεατή και όχι στον κύριο της φωτογραφίας... μα ποιος είσαι ρε μεγάλε;!

Πλατεία Αριστοτέλους, 17.00... μήπως χρειάζεται μια ανακαίνιση κάποτε;! Αλλά θα μου πεις, τώρα φτιάχνουμε νέο δημαρχείο, τι να την κάνουμε την πλατεία;!

2 σχόλια:

Σοφία είπε...

Άσχετο: γιατί η διαφήμιση της Triumph σου θυμίζει Αγγλία;

Nisyrios είπε...

Δεν μπορώ να το ερμηνεύσω ακριβώς, αλλά οι διαφημιστές στην Αγγλία βγάζουν τα σλόγκαν με το κιλό και απευθυνόμενα στη μέση χοντρή ανέραστη Βρετανίδα... κάτι τέτοιο μου βγάζει η εν λόγω διαφήμιση. Επιπλέον το σλόγκαν μου φαίνεται μετάφραση ("Make him come early from work")